Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Παιδί Ποντίων προσφύγων, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καλλιθέα, έβγαλε τον Ασπρόπυργο και ταξίδεψε με τα καράβια μέχρι που τα εγκατέλειψε όταν αποφάσισε να δημιουργήσει οικογένεια. Ασχολήθηκε στη συνέχεια επαγγελματικά με το λιανικό εμπόριο, δημιούργησε μια δική του εταιρεία παροχής υπηρεσιών και το 2004 έκλεισε τα βιβλία του γιατί θεώρησε ότι μπορούσε πλέον με όσα είχε δημιουργήσει να ζήσει την οικογένειά του. Μέχρι που ήρθε το Καστελλόριζο και τα μνημόνια και τα ανέτρεψαν όλα.
Έμεινε άνεργος, για αρκετά χρόνια, και κάποια στιγμή απασχολήθηκε σαν συμβασιούχος με τα προγράμματα του ΕΣΠΑ εισπράττοντας κατ' ουσίαν ένα επίδομα σε μια ανακύκλωση της ανεργίας που κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο Πέτρος Πολλάτος συνεχίζει και σήμερα, στην ηλικία των 75 ετών (μαζί με το ΦΠΑ, όπως λέει γελώντας), να σχεδιάζει και να κατασκευάζει γάστρες φουσκωτών σκαφών! Με εφόδια την αγάπη του για τη θάλασσα και τα σκάφη, αλλά και τα δεκάδες κύπελλα από τις συμμετοχές του σε αγώνες ταχυπλοίας, έχει σήμερα στα σκαριά το νέο "Rock 46", τη ναυαρχίδα των φουσκωτών σκαφών της σειράς "Rock" που σχεδιάζει και κατασκευάζει.
Ξεκινώντας σαν μουσικός στα συγκροτήματα των "Juniors" και των "Charms", στη δεκαετία του '60, μεταπήδησε στον χώρο της θάλασσας και της ταχυπλοίας στα τέλη της δεκαετίας του '70, όταν με ένα "Laser 5.10", που κατασκεύαζε ο ίδιος, μονοπώλησε σχεδόν τους τίτλους στο πανελλήνιο πρωτάθλημα που διοργάνωνε τότε η "Ελληνική Λέσχη Ταχυπλοίας".
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Η πρόσφατη αλλοπρόσαλλη, υβριστική και συκοφαντική συμπεριφορά τού, εντός πολλών εισαγωγικών, "κυρίου" Βαγγέλα Κωνσταντακάκου, κατοίκου Μόντρεαλ, με ώθησε να προκαλέσω χθες το απόγευμα (24.11.2017) μια ζωντανή συζήτηση με τους Λευτέρη Ρήνο και Γιώργο Γιαλτουρίδη στο skype. Δεν θα έμπαινα ποτέ σ' αυτή τη διαδικασία αν ο "κύριος" αυτός, δεν είχε προσφάτως εισβάλλει, μέσω του λογαριασμού του στο facebook, σαν ταύρος σε υαλοπωλείο βάλλοντας προς κάθε κατεύθυνση, και αν δεν είχε καταφερθεί εναντίον μου με υβριστικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς αποκαλώντας με εβραιόσπορο, τουρκόσπορο, προδότη, ανθέλληνα και ένα σωρό άλλα σκουπίδια, χωρίς καν να με γνωρίζει, με μοναδικό "άλλοθι" την άποψη που έχω πως ο Αρτέμης Σώρρας είναι απατεώνας!
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Στο κατάμεστο αμφιθέατρο του μουσείου της Ακρόπολης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017 η παρουσίαση του εκπληκτικού βιβλίου της φιλολόγου κυρίας Φωτεινής Καϊμάκη. Είκοσι ένα χρόνια αδιάκοπων επισκέψεων της Φωτεινής Καϊμάκη στην περιοχή του Σαλέντο και της Καλαβρίας, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες για τη γλώσσα, τα ήθη, τα έθιμα και τον πολιτισμό των γκρεκάνων της Νότιας Ιταλίας είναι αποτυπωμένα στο βιβλίο της που έχει τίτλο "Με τη φτερούγα του ταξιδιού".
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Γνώρισα την φιλόλογο Φωτεινή Καϊμάκη πριν από μερικά χρόνια, στην προσπάθειά μου να αντλήσω πληροφορίες για τα ελληνόφωνα χωριά του Σαλέντο και της Καλαβρίας τα οποία επρόκειτο τότε να επισκεφτώ. Ποτέ δεν μπορούσα ωστόσο να φανταστώ ότι η εξαίρετη αυτή φιλόλογος είχε βάλει σκοπό στη ζωή της να αναδείξει την ιστορία, τη γλώσσα και τον πολιτισμό των γκρεκάνων της Κάτω Ιταλίας, περισσότερο γνωστή σε μας με το όνομα "Μεγάλη Ελλάδα" (Magna Grecia).
Η Φωτεινή Καϊμάκη επισκέπτεται τα χωριά του Σαλέντο και της Καλαβρίας, ανελλιπώς, από το 1994. Κατά την διάρκεια των 21 αυτών ετών διείσδυσε με τη ματιά της φιλολόγου, της ερευνήτριας και της φωτογράφου στη ζωή των ελληνοφώνων της Κάτω Ιταλίας και, όπως λέει η ίδια, έγινε αναπόσπαστο σχεδόν κομμάτι τους. Αποτέλεσμα αυτών των συνεχών επισκέψεων και της ευλαβικής προσέγγισής της στη γλώσσα, τους ανθρώπους, την ιστορία και τον πολιτισμό που διαφύλαξαν σαν κόρη οφθαλμού οι Έλληνες της Κάτω Ιταλίας, ήταν η έκδοση του βιβλίου της με τίτλο "Η Ελλάδα του Σαλέντο" και, προσφάτως, ένα ακόμη πολύτιμο βιβλίο - παρακαταθήκη πολιτισμού - με τον τίτλο "Με τη φτερούγα του ταξιδιού", ένα πολυτονικό βιβλίο-μνημείο, στην παρουσίαση του οποίου είχα την ευκαιρία, την τύχη και την τιμή να παραστώ το απόγευμα της Παρασκευής 10 Νοεμβρίου 2017 στο κατάμεστο αμφιθέατρο του μουσείου της Ακρόπολης. Μια εκδήλωση που θα αναρτήσω, σύντομα ελπίζω (λόγω της μεγάλης χρονικής διάρκειας), στον λογαριασμό μου στο YouTube.