Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Ο απόηχος όσων διαδραματίσθηκαν στο Α.Ε.Δ. στη δίκη της 12ης Νοεμβρίου 2014

Του Ιωσήφ Παπαδόπουλου.

Μπορεί τα μέσα της μαζικής μας εξαθλίωσης και το διαδίκτυο (με ελάχιστες εξαιρέσεις) να γύρισαν την πλάτη σε όσα τραγελαφικά διαδραματίσθηκαν τη νύχτα της 12ης Νοεμβρίου 2014 στο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας http://www.ribandsea.com/main/index.php/editorial/1694-borei-kaneis-na-stirizetai-pia-sti-dikaiosyni , οι άνθρωποι όμως που έσυραν τους επίορκους μέχρι το εδώλιο του κατηγορουμένου έδωσαν συνέχεια χθες το βράδυ (24 Νοεμβρίου 2014) κάνοντας "ταμείο" με τις μέχρι σήμερα  κινήσεις τους και τοποθετώντας τον πήχυ στο ύψος των μελλοντικών τους ενεργειών.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι ακριβώς συζητήθηκε στη συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στην Αθήνα :

Σεμινάριο στον Ναυτίλο για την όσμωση του πολυεστέρα από την Jotun Hellas.

Μέλη του Ναυτίλου παρακολουθούν με ενδιαφέρον όσα λέει ο κ. Κωστόπουλος για την όσμωση.Την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014 πραγματοποιήθηκε στο εντευκτήριο της Φυσιολατρικής Λέσχης Φίλων Φουσκωτού Σκάφους «ΝΑΥΤΙΛΟΣ» με μεγάλη επιτυχία ένα πολύ χρήσιμο σεμινάριο που είχε θέμα «’Όσμωση του Πολυεστέρα στα Σκάφη». Στόχος του σεμιναρίου ήταν η παροχή γνώσης στους ιδιοκτήτες σκαφών για την πρόληψη και τον εντοπισμό όσμωσης στον πολυεστέρα του σκάφους καθώς και τις απαραίτητες ενέργειες θεραπείας που πρέπει να ακολουθήσουν μετά τον εντοπισμό του προβλήματος.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Χρ. Κωστόπουλος, Yachting Sales Manager & Local Marine Sales, της εταιρείας χρωμάτων JOTUN Hellas Ltd, με πολλά χρόνια εμπειρίας στον χώρο των υφαλοχρωμάτων για σκάφη αναψυχής.

Τα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν τα ακόλουθα:

Ο κ. Χρ. Κωστόπουλος της Jotun Hellas επί το έργον.•    Ορισμός της όσμωσης.
•    Προβληματικές περιοχές στο σκάφος.
•    Διαδικασία όσμωσης.
•    Χρόνος για να αναπτυχθεί η όσμωση.
•    Εντοπισμός και επεξεργασία της περιοχής που έχει υποστεί όσμωση.
•    Συστήματα βαφής και επιδιόρθωσης της όσμωσης.
•    Συστήματα βαφής προστασίας του σκάφους από την όσμωση.
•    Ποσότητα υφαλοχρώματος που θα χρειαστεί.
•    Εφαρμογή και τεχνολογία υφαλοχρωμάτων.

Το Δ.Σ. του «ΝΑΥΤΙΛΟΥ» θα ήθελε να ευχαριστήσει το νέο Μέλος του Ομίλου κ. Δημήτρη Ιωσήφ για την οργάνωση του σεμιναρίου.

Το μπλέντερ του ωχαδελφισμού μας.

Σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Μπήκε κι' αυτό το μπλέντερ στη μηχανή του κιμά των μέσων της μαζικής μας εξαθλίωσης, το είδαμε, το κατακρίναμε αηδιασμένοι, θυμώσαμε μ' αυτούς που ρυθμίζουν τα θέματα της εκπαίδευσης των παιδιών μας και γυρίσαμε, ήσυχοι ότι κάναμε το χρέος μας, από το άλλο πλευρό! Γαμώ τη γαϊδουριά μας, γαμώ!

Και καλά ο αμφιλεγόμενος Ιάπωνας καλλιτέχνης Άϊντα Μακότο, που σχεδίασε αυτό το μίξερ των ανθρώπινων ψυχών και σωμάτων σε μια προσπάθεια να δώσει ίσως με τον τρόπο του το ξεχαρβάλωμα μιας εποχής (;). Και καλά οι ανεγκέφαλοι επιβήτορες του Υπουργείου Παιδείας που δεν ξέρουν πια τι να κάνουν για να αποτελειώσουν ό,τι απέμεινε από αυτόν τον λαό. Τους άγουρους, τουτέστιν, καρπούς του μέλλοντός μας. Και καλά τα μέσα της μαζικής μας αποβλάκωσης, που κάτι τέτοια ψάχνουν εναγωνίως για να αυξήσουν την τηλεθέαση και τα κέρδη τους από τις διαφημίσεις. Αναμενόμενα, δυστυχώς, όλα αυτά.

Περισσότερα...

Ξύπνα λαέ μου και το ανάστημα σήκωσε πάλι ξανά ψηλά...

Στίχοι - τραγούδι : Περικλής Τζουγανάκης.

Αυτοί που ξεχωρίζουνε τα χρώματα σε ανθρώπους
κείνοι που μάνες ντύνουνε στα μαύρα σ’ άλλους τόπους
ποια χρώματα αγαπήσανε εδά και τόσους χρόνους.

Ξύπνα λαέ μου και το ανάστημα σήκωσε πάλι ξανά ψηλά
ξύπνα λαέ μου ηχούν τα σήμαντρα ζήσε και πέθανε ελεύθερα!

Αλήθεια αν περιμένετε οι άρχοντες του πόνου
τα χρώματα τα ουράνια να δούνε ενός τόξου
τα βέλη μόνο πάνω μας μπορούνε να καρφώσουν.

Ξύπνα λαέ μου και το ανάστημα σήκωσε πάλι ξανά ψηλά
ξύπνα λαέ μου ηχούν τα σήμαντρα ζήσε και πέθανε ελεύθερα!

Αικατερίνη Αξάρη Γκιόλβα : Αποκαλούσα τον Γιώργο εξωγήϊνο!

Συνέντευξη της χήρας του Γιώργου Γκιόλβα στον Ιωσήφ Παπαδόπουλο.

Η Αικατερίνη Αξάρη Γκιόλβα μπροστά στο πορτραίτο του αείμνηστου συντρόφου της Γιώργου Γκιόλβα. Η 86χρονη χήρα του Γιώργου Γκιόλβα, Αικατερίνη, με δέχθηκε στο υγρό υπόγειο του σπιτιού που νοικιάζει στην περιοχή της Ν. Πεντέλης. Φιλόξενη, με βλέμμα και μυαλό αστραφτερό για την ηλικία της, θλιμμένη ωστόσο για τη μοναξιά και τη λησμονιά στην οποία καταδικάστηκε μετά τον θάνατο εκείνου. Κατέβαλε προσπάθεια, το έβλεπα, να θυμηθεί πράγματα και καταστάσεις που ο χρόνος, τα προβλήματα και οι στενοχώριες έχουν απωθήσει σε κάποιες σκοτεινές γωνιές του μυαλού της. Οργισμένη για την κακία των ανθρώπων που στέρησε από τον πατέρα της την ελευθερία του, επειδή ήταν αριστερός, και την ίδια από την εφεύρεσή της. Τα υγρά που είχε επινοήσει και τα οποία, σε συνδυασμό με το μηχάνημα που είχε εφεύρει ο Γιώργος Γκιόλβας μπορούσε να απαλλάξει το τσιγάρο από τα βλαβερά συστατικά του.

Μιλάει με θαυμασμό για το μυαλό του Γιώργου Γκιόλβα. "Μπορούσε να κάνει τα πάντα", λέει η Αικατερίνη Αξάρη Γκιόλβα και συνεχίζει : "Αυτός ήταν ο λόγος που τον αποκαλούσα εξωγήϊνο! Δούλευε πολύ, έκανε απίστευτα πράγματα, αλλά δεν πληρωνόταν. Η Πολιτεία τον εκμεταλλεύτηκε και δεν τον πλήρωσε, όταν απάλλαξε το προσωπικό του κτιριακού συγκροτήματος του Ο.Τ.Ε. στην Πατησίων από τις ζαλάδες. Υπουργός ήταν τότε ο Γιώργος Πέτσος, ο οποίος κτυπήθηκε από την 17η Νοέμβρη, και αυτή ήταν η δικαιολογία της κυβέρνησης για να μην πληρώσει τον Γιώργο!

Περισσότερα...

Η απάτη για την "διαθεσιμότητα" ιατρών ΕΟΠΥΥ - ΠΕΔΙ.

Πηγή : http://sindesmos1976.gr/?p=4844

Πριν από λίγες ημέρες έψαχνα για γιατρό παθολόγο συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ-ΠΕΔΙ. Με τα πολλά, και αφού ασχολήθηκα με 3ψήφια και 4ψήφια τηλεφωνικά νούμερα, ανακάλυψα ότι υπάρχει αυτός ο υπερσύνδεσμος http://www.odigostoupoliti.eu/simvevlimeni-eopii/ όπου, αφού συμπληρώσεις τα στοιχεία του Δήμου της περιοχής όπου διαμένεις και της ειδικότητας του γιατρού που σε ενδιαφέρει, σου δίνει σε καρτέλλα όλα τα στοιχεία (ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις, τηλέφωνα, χάρτης) των ιατρών.

Αφού βρήκα λοιπόν πάνω από 10 ιατρούς παθολόγους στην περιοχή που με ενδιέφερε, άρχισα να τους παίρνω τηλέφωνο στη σειρά.

Περισσότερα...

Όταν οι βιβλιοπώλες προσποιούνται τους "δημοσιογράφους".

Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Ο Κυριάκος Βελόπουλος. Φωτογραφία : 7imeres.gr Ο βιβλιοπώλης παρουσιαστής του τηλεοπτικού σταθμού EXTRA, και πρώην βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Κυριάκος Βελόπουλος, στο Αποκαλυπτικό Δελτίο της 12ης Νοεμβρίου 2014 https://www.youtube.com/watch?v=SBPhNEh01xA έχοντας προφανώς πλήρη άγνοια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και αδιαφορώντας για τις συνέπειες που μπορεί να έχει γι' αυτόν η κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων, παρουσίασε το απόσπασμα ενός βίντεο που τράβηξα την 28.10.2014 στον ιερό ναό του Αγ. Χαράλαμπου στο Τσεσμέ (Νέα Κρήνη), χωρίς να αναφέρει το όνομα του δημοσιογράφου και την πηγή του βίντεο : http://www.ribandsea.com/main/index.php/travels/1680-mia-imerisia-volta-sto-tsesme-kai-to-alatsati

Περισσότερα...

Λεωνίδας Καβάκος: Το παιδί θαύμα μεγάλωσε και αγρίεψε.

Από συνεντεύξεις που έχει παραχωρήσει σε: Εθνος, Το Βήμα, Η Καθημερινή.

Πλέον 47 ετών, ο άνθρωπος που ηρεμεί εκατομμύρια σε όλο τον πλανήτη με το βιολί του όταν μιλάει για την ελληνική πραγματικότητα δεν μπορεί παρά να "φαλτσάρει".

Της Μαργαρίτας Πουρνάρα.

Ο Λεωνίδας Καβάκος. Ορισμένοι το αποκαλούν το «Όσκαρ» της κλασικής μουσικής. Πρόκειται για το βραβείο του «Καλύτερου Μουσικού της Χρονιάς», στο πλαίσιο των Gramophone Awards, το οποίο για το 2014 απονεμήθηκε στον Λεωνίδα Καβάκο, πριν από μερικές ημέρες στο Λονδίνο. Το αξιοσημείωτο είναι ότι οι φιναλίστ προτείνονται από μια ειδική επιτροπή, αλλά τον νικητή του συγκεκριμένου επάθλου τον επιλέγουν με ψηφοφορία οι φίλοι της κλασικής μουσικής απ’ ολόκληρο τον κόσμο. Είναι άλλη μια σπουδαία διάκριση για τον συμπατριώτη μας που πρωτοκράτησε το βιολί σε ηλικία πέντε ετών και σήμερα θεωρείται ένας από τους δέκα καλύτερους βιρτουόζους παγκοσμίως.

Περισσότερα...

"Εθνική" κολυμπήθρα δικομματικής αναβάπτισης.

Πηγή : Εφημερίδα "Αντιφωνητής" 16 Νοεμβρίου 2014

Γράφει ο Γιάννης Στρούμπας.

Ο Γιώργος Τράγκας. Ο εχθρός είναι εντός...Η εκτενέστατη ενασχόλησή μας την άνοιξη του 2014 με τις «μνημονιακές» θέσεις του τότε υπουργού Υγείας κ. Αδώνιδος [sic] Γεωργιάδη σε τρία συνεχόμενα φύλλα του«Αντιφωνητή» (τεύχη 388 τής 1/4/2014, 389 τής 16/4/2014 και 390 τής 1/5/2014) με ολοσέλιδα κείμενα, δεν ήταν μόνο απόρροια μιας παντελώς αβάσιμης και στρεβλής επιχειρηματολογίας, όπως αυτή αρθρώθηκε στην εκπομπή «Ελεύθερος σκοπευτής» του δημοσιογράφου κ. Γιώργου Τράγκα στις 20/3/2014, στον τηλεοπτικό σταθμό «Ε», όπου και ήταν καλεσμένος ο κ. Γεωργιάδης (όλη η συζήτηση: https://www.youtube.com/watch?v=n0apfTKLVVw).

Άλλωστε, την ίδια επιχειρηματολογία ο πρώην υπουργός την περιέφερε ήδη πολύ νωρίτερα από το ένα μέσο ενημέρωσης στο άλλο. Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο προβήκαμε τότε σε σχολιασμό θέση προς θέση των ασυναρτησιών του κ. Γεωργιάδη ήταν το γεγονός πως ο δημοσιογράφος που τον φιλοξένησε στην τηλεοπτική του εκπομπή, αν και «αντιμνημονιακός», δεν είχε αντιτάξει ούτε ένα (!) επιχείρημα για να καταδείξει την κενότητα των απόψεων του νεοφιλελεύθερου πολιτικού. Όποιος παρακολουθούσε την εκπομπή έβλεπε έναν Γιώργο Τράγκα να περιορίζεται σε αγανακτισμένες, υποτίθεται, φωνασκίες, σε απαξιωτικό κούνημα της κεφαλής και σε γκριμάτσες αποδοκιμασίας έναντι του πολιτικού του προσκεκλημένου, χωρίς ωστόσο να τον αντικρούει σε οποιαδήποτε άποψη εκείνου.

Περισσότερα...

Γιατί είμαι αναξιόπιστος...

Πηγή : http://www.imerodromos.gr/anaxiopistos/

Του Άρη Σκιαδόπουλου.

Ο δημοσιογράφος Άρης Σκιαδόπουλος.Δεν μ΄ έχει ο κόσμος σε καμιά εκτίμηση ως δημοσιογράφο. Θεωρώ  και ως άτομο,  γιατί δεν μπορεί να μην μ΄ εκτιμά ως δημοσιογράφο και να μ΄ εκτιμά ως άτομο. Μ΄ έχει για φτύσιμο.

Αλλιώς ξεκίνησα την καριέρα μου. Με πρότυπα. Με συναδέλφους που ζυμώθηκαν στους αγώνες. Κάποιοι απ´ αυτούς σύρθηκαν στη φυλακή και την εξορία. Άλλοι πρόσθεσαν το λιθαράκι τους στο οικοδόμημα τού Πολιτισμού. Κάποιοι φάγανε το ξύλο τής χρονιάς τους από τα φασισταριά τού Πλεύρη και τού Μιχαλολιάκου. Προσωπικά κρύφτηκα σε τάφο για να γλιτώσω, στην κηδεία τού Μάλλιου. Ο Φάτσης έμεινε σχεδόν σε κώμα μια βδομάδα στην Αθηναϊκή Κλινική. Πώς όμως κατάντησα να είμαι σήμερα εγώ και το σινάφι μου τόσο αναξιόπιστοι στην ελληνική κοινωνία;

Περισσότερα...