Απάντηση του Ιωσήφ Παπαδόπουλου σε επαίσχυντο άρθρο της "κυρίας" Καλλιόπης Σουφλή.
Είναι αλήθεια ότι κατά την διάρκεια των τελευταίων πέτρινων χρόνων, και όχι μόνο, έχουν εμφανιστεί κάποιοι και κάποιες που νομίζουν ότι αποκτούν κύρος και κοινωνική καταξίωση εάν δηλώσουν δημοσιογράφοι. Ανέκαθεν άλλωστε πουλούσε το επάγγελμα αυτό, για το οποίο γεννιέται κανείς και δεν γίνεται αφού δεν είναι μέσο πλουτισμού, αλλά λειτούργημα. Συχνά μάλιστα αποτελούσε το σκαλοπάτι για να αναρριχηθούν κάποιοι δήθεν δημοσιογράφοι στην εξουσία και να στρογγυλοκαθίσουν στα έδρανα του Κυνοβουλίου.
Δεν αρκεί πάντως να λες ότι είσαι δημοσιογράφος. Οφείλεις να το αποδείξεις και στην πράξη. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός πραγματικού δημοσιογράφου.
Κύρια υποχρέωση λοιπόν ενός πραγματικού δημοσιογράφου είναι να τηρεί ευλαβικά τη δημοσιογραφική δεοντολογία. Δεύτερη υποχρέωση να διερευνά την πληροφορία και να τη διασταυρώνει προτού τη δημοσιεύσει. Τρίτη να μην φοβάται να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Τέταρτη να λέει την αλήθεια, χωρίς φόβο και χωρίς πάθος, και να ενημερώνει αντικειμενικά τον κόσμο χωρίς να έχει πολιτικές και οικονομικές σκοπιμότητες στο πίσω μέρος του μυαλού του. Πέμπτη να διατηρεί την αυτοτέλειά του και να μην υποκύπτει στην εκδοτική και τηλεοπτική εργοδοσία.
Και αφού ξεκαθάρισα τα βασικά, ας μου επιτραπεί να αναφερθώ στην αυτόκλητη «δημοσιογράφο» «κυρία» Καλλιόπη Σουφλή, η οποία διαχειρίζεται την διαδικτυακή φυλλάδα «Αττικά Νέα». Η «κυρία» αυτή απασχολεί και προβληματίζει το κοινό που την επιλέγει κατά καιρούς για την ενημέρωσή του, με την αιχμηρή (μέχρι σημείου ξεκατινιάσματος) πένα της και το μεγάλο μέγεθος των έγχρωμων γραμμάτων που επιλέγει για τη σύνταξη των άρθρων της. Πιστεύει, προφανώς, ότι μ’ αυτόν τον τρόπο θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των αναγνωστών και θα προσδώσει κύρος στο περιεχόμενό τους. Άρθρα που βρίθουν εμπάθειας και υβριστικών χαρακτηρισμών. Αποτέλεσμα να μηνυθεί κατά καιρούς από αυτούς τους οποίους συκοφάντησε και να καταδικαστεί από τη Δικαιοσύνη.
Την «κυρία» Καλλιόπη Σουφλή έτυχε να τη γνωρίσω πριν από αρκετά χρόνια αλλά στη συνέχεια απεδείχθη ότι δεν ταίριαζε η χημεία μου με τη δική της και οι δρόμοι μας χώρισαν. Θα έλεγα μάλιστα ότι το διαζύγιό μας δεν ήταν συναινετικό αφού χρειάστηκε να της τα ψάλλω απ’ την καλή κι απ’ την ανάποδη όταν δεν τήρησε τη βασική υποχρέωση ενός πραγματικού δημοσιογράφου, που δεν είναι άλλη από τη δημοσιογραφική δεοντολογία.
Διέγραψα έκτοτε την «κυρία» Σουφλή απ’ τη λίστα των επαφών μου και δεν ασχολήθηκα πια μαζί της. Απεδείχθη όμως ότι δεν έκανε το ίδιο η «κυρία» αυτή, η οποία αναδημοσίευε κατά καιρούς άρθρα μου τα οποία θεωρούσε ότι ενισχύουν τις απόψεις που εξέφραζε στα δικά της.
Ένα ενδεικτικό παράδειγμα είναι η αναδημοσίευση του άρθρου μου με τίτλο «Νίκος Αντωνιάδης. Δον Κιχώτης ή άλλος ένας λαγός του συστήματος;». https://attikanea.info/%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CE%BA%CE%AC%CF%84%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B4%CE%B7/
Γιατί την έκανε εκείνη την αναδημοσίευση του άρθρου μου η «κυρία» Σουφλή; Θα σας πω εγώ. Γιατί την εξυπηρετούσε στο ξεκατίνιασμα που είχε με τον Νίκο Αντωνιάδη! Και ενώ στα σχόλια που έκανε τότε έριξε βάρος στη διαμαρτυρία μου για την άρνηση του δικηγόρου να μου δώσει συνέντευξη, σήμερα με κατηγορεί επειδή για τους ίδιους και πιο σοβαρούς λόγους εγκαλώ τον κ. Βαθιώτη! Πλήρης αναξιοπιστία μιας εμπαθούς «κυρίας» η οποία αρέσκεται να υπογράφει σαν «δημοσιογράφος»! Τότε ήμουν συνάδελφός σας «κυρία» Σουφλή, και τώρα είμαι όλα αυτά τα σκουπίδια που μου ρίξατε στο κατάπτυστο λιβελλογράφημά σας;
Ιδού ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από τα σχόλια που έκανε η «κυρία» Σουφλή σ’ εκείνη την αναδημοσίευση του άρθρου μου. Σχόλια τα οποία ήταν σαφώς υπέρ των θέσεών μου!
"Χρονικά όρια, κύριε Αντωνιάδη, δεν έχετε δικαίωμα να θέτετε μόνον εσείς, μέσα από τον λίβελο που εκτοξεύσατε προς το πρόσωπό μου και όχι μόνον. Χρονικά όρια, έχω δικαίωμα να θέτω και εγώ, γιατί είστε δημόσιο πρόσωπο και οφείλετε να απαντάτε και στις όποιες αμφισβητήσεις που τίθενται προς το πρόσωπό σας.
Και λυπάμαι, αλλά είναι αμφισβητήσεις που έχουν βάση. Αμφισβητήσεις που δείχνουν … χαρακτήρα.
Έναν χαρακτήρα που αρνείται την κριτική… κι αυτό είναι κακό για τον αγώνα που δίνετε…
Πιστέψτε με, ακόμα και μετά τον λίβελο που εκτοξεύσατε σε βάρος μου, καλοπροαίρετα σας προτείνω να “κατεβάσετε λίγο το υπέρμετρο “ΕΓΩ σας”, όχι μόνον για σας τον ίδιο, αλλά και για τους οπαδούς σας.
Ξέρετε κύριε Αντωνιάδη, λυπάμαι ειλικρινά όταν βλέπω “λευκές επιταγές” μιας “μάζας”, που δεν διαθέτει κριτική σκέψη. Λυπάμαι ειλικρινά που ενώ δείχνατε ένθερμος να αναλάβετε την υπεράσπιση του κ. Σαρανταυγά, μέχρι σήμερα, ένα χρόνο μετά, όχι μόνον να μην έχετε κάνει το παραμικρό, αλλά και να μην έχετε καταστρέψει τον βαρύ φάκελλο που σας απέστειλε, έστω και με την δικαιολογία ότι δεν προλαβαίνετε να αναλάβετε την υπόθεσή του.
Παρ’ όλα αυτά, διαπιστώνω και διαπιστώνει κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης και ικανός κριτικής σκέψης, πως βρίσκετε τον χρόνο να γράφετε λίβελους σε όποιους σας ασκούν κριτική.
Δεν βρήκατε τον χρόνο, έστω να καταστρέψετε τον ογκώδη ηλεκτρονικό φάκελλο toy κ. Σαρανταυγά, ακόμα και χωρίς δικαιολογία, και να του στείλετε βεβαίωση καταστροφής και βεβαίωση ότι δεν έχουν πάει σε κανέναν άλλον. Αυτή η συμπεριφορά, δείχνει… πολλά…
Σας παρακαλώ δημόσια, να προβείτε σ’ αυτά που προαναφέρω για τον φάκελλο του κ. Σαρανταυγά, και να απαντήσετε και στην δημόσια ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του κ. Βασιλείου Πίκουλα, και στις κατηγορίες του συναδέλφου κ. Ιωσήφ Παπαδόπουλου."
Με έπιασε λοιπόν πάλι στο στόμα της, ή μάλλον στη σκουριασμένη πένα της, η «κυρία» Καλλιόπη Σουφλή της διαδικτυακής φυλλάδας «Αττικά Νέα», την οποίαν η διαχειρίστριά της αποκαλεί χαριτωμένα «Ελληνικό Πατριωτικό Ιστολόγιο». Πήξαμε στους «μπατριώτες» και τους ελλαδέμπορους και δεν ξέρουμε πλέον από πού να προφυλαχτούμε εμείς οι «φασίστες»!
Πιστεύω πως δύο είναι κυρίως οι λόγοι οι οποίοι έκαναν την «κυρία» Σουφλή να μου αφιερώσει προσφάτως ένα μακροσκελές λιβελλογράφημα. Πρώτον γιατί εδώ και πολλά χρόνια δεν ασχολούμαι μαζί της και την αγνοώ (είναι καλή τιμωρία η αδιαφορία), και δεύτερον γιατί «μου τη φύλαγε» από τότε που ξεμπρόστιασα την πλήρη άγνοια που έχει περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Κακό πράγμα η εμπάθεια. Είναι όπως το χούϊ που βγαίνει πάντα τελευταίο. Ήρθε να προστεθεί και το σιχτίρισμα που της έκανα προσφάτως σε ένα μήνυμα που έστειλε στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση, όταν ζήτησε την συμπαράστασή μου στην επίθεση που της έκανε ο γνωστός «ακτιβιστής» δικηγόρος Νίκος Αντωνιάδης, και ήρθε το γλυκό και έδεσε. Αν με προκαλέσει η «κυρία» Σουφλή θα δημοσιοποιήσω την αλληλογραφία μας γιατί εγώ, όπως πολύ καλά γνωρίζει, μιλάω μόνο με στοιχεία. Και ας μη μου πει ότι η δημοσιοποίηση της αλληλογραφίας είναι ποινικό αδίκημα γιατί θα της απαντήσω ότι η συκοφαντία είναι το αίσχιστο των ποινικών αδικημάτων.
Νόμισε λοιπόν πως βρήκε την ευκαιρία να με εκδικηθεί η «κυρία» Σουφλή, ορμώμενη από την απολύτως δικαιολογημένη διαμαρτυρία μου για την υπαναχώρηση (κωλοτούμπα) του κ. Κωνσταντίνου Βαθιώτη να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη (σημειωτέον ότι είχε αποδεχθεί αρχικώς το αίτημά μου), δημοσιεύοντας ένα μακροσκελές άρθρο-οχετό εις βάρος μου, διανθισμένο απ’ το βίντεο του εμβολιασμού μου και, κατά την συνήθη τακτική της, συντεταγμένο με έγχρωμα γράμματα τα οποία, σαν τα καθρεφτάκια που έδιναν κάποτε στους ιθαγενείς, έλκουν και εντυπωσιάζουν τους αναγνώστες-οπαδούς της, πολλοί από τους οποίους είναι πικραμένοι ανώνυμοι πρώην επισκέπτες του καναλιού μου οι οποίοι εκδιώχτηκαν κακοίν κακώς λόγω της υβριστικής και αήθους συμπεριφοράς τους σε σχόλια που έκαναν κάτω από άλλα βίντεο.
Μολονότι στο σχετικό βίντεο που ανέβασα στο κανάλι μου στο YouTube ανέφερα λεπτομερώς όλα τα περιστατικά που οδήγησαν τον κ. Βαθιώτη στην ανακυβίστησή του, η «κυρία» Σουφλή και οι οπαδοί της προσποιούνται ότι δεν είδαν και δεν άκουσαν τίποτε! Θα επαναλάβω λοιπόν το ιστορικό αυτής της κωλοτούμπας μήπως και γίνει επιτέλους κατανοητό ότι δεν είχα πρεμούρα να μου δώσει συνέντευξη ο κ. Βαθιώτης, αλλά ότι εκείνος αδικαιολογήτως υπαναχώρησε στην απόφασή του να μου μιλήσει, επειδή έκρινε πως δεν ήταν αρκετά «διαβασμένος» ώστε να μπορέσει να απαντήσει στις ερωτήσεις που θα του έθετα. Εκείνος άλλωστε επικαλέστηκε αυτή τη δικαιολογία, και μάλιστα εγγράφως, όχι εγώ.
Είπε μάλιστα ότι οι ερωτήσεις μου πλέουν σε βαθειά και άγνωστα για εκείνον νερά και ότι χρειάζεται χρόνο να τις μελετήσει για να μπορέσει να απαντήσει! Θα του πρότεινα, εκ των υστέρων έστω, να του προσφέρω μπρατσάκια και να έρθει να κολυμπήσουμε μαζί στα βαθειά νερά. Αν δεν μπορεί αυτός, ας πάρει τη θέση του η «κυρία» Σουφλή η οποία γράφει ειρωνικά ότι «σιγά που δεν μπορούσε να απαντήσει ο Βαθιώτης στις ερωτήσεις ενός δημοσιογράφου όπως η αφεντιά μου»!
Δείτε λοιπόν το βίντεο αυτό https://www.youtube.com/watch?v=-3STtJdv4bg και ακούστε τι ακριβώς διεμοίφθη μεταξύ εμού και του κ. Βαθιώτη ώστε να μπορέσετε να αποκτήσετε ιδίαν αντίληψη των πραγμάτων και μη δίνετε βάση σε όσα κοινοί συκοφάντες (κατά δήλωσίν τους «δημοσιογράφοι» όπως η «κυρία» Σουφλή), διαδίδουν εις βάρος μου. Έχει σημασία να δώσετε προσοχή σε όσα διεμοίφθησαν μεταξύ εμού και του κ. Βαθιώτη στη μεταξύ μας επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Επικοινωνία την οποία διατηρώ βεβαίως στο αρχείο μου για κάθε ενδεχόμενο…
Δυστυχώς ο κ. Βαθιώτης, μολονότι γνωρίζει την αλήθεια, σιωπά. Και όχι μόνο σιωπά, αλλά κάθεται αναπαυτικά στην καρέκλα του γραφείου του απολαμβάνοντας τις χυδαίες επιθέσεις της «κυρίας» Σουφλή και των οπαδών της εναντίον μου. Κι’ εγώ ευλόγως διερωτώμαι : Είχε το σθένος και το κουράγιο ο κ. Βαθιώτης να παραιτηθεί από την πανεπιστημιακή του έδρα και δεν έχει το κουράγιο να αντιμετωπίσει τις ερωτήσεις ενός ελεύθερου δημοσιογράφου ή να διαψεύσει όσα αυτός ο δημοσιογράφος υποστηρίζει ερμηνεύοντας την άρνησή του να του παραχωρήσει τη συνέντευξη που του είχε υποσχεθεί; Προφανώς ο κ. Βαθιώτης θεωρεί ότι είναι ευκολότερο γι’ αυτόν να με φωτογραφίζει σε συνεντεύξεις που παραχωρεί σε ψυχιάτρους, χωρίς όμως να με κατονομάζει, και να με διασύρει με συκοφαντικούς ισχυρισμούς και έωλα επιχειρήματα. Οποία παλληκαριά κ. καθηγητά!
https://www.youtube.com/watch?v=LutFyqicH58
Πάμε όμως να δούμε γιατί αθέτησε την υπόσχεσή του να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη ο κ. Βαθιώτης και γιατί σήμερα σιωπά σε όσα του καταμαρτυρώ. Λέτε ότι το κάνει από υπεροψία, αυτός ο καθηγητής πανεπιστημίου, απέναντι σε έναν δημοσιογράφο που δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του; Όχι βεβαίως! Το κάνει γιατί δεν έχει τίποτε να πει και αυτό του δημιουργεί μεγάλο ψυχολογικό άλγος και ντροπή.
Οι ερωτήσεις που ήθελα λοιπόν να θέσω στον κ. Βαθιώτη (μεταξύ άλλων περισσότερο προσωπικών) και τις οποίες έθεσα υπ’ όψιν του μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, ήταν:
"Τι θα κάνετε από εδώ και πέρα; Σκέφτεστε να ασκήσετε τη νομική πεδίου, δηλαδή τη δικηγορία, ως ποινικολόγος; Σκέφτεστε να χρονογραφήσετε (επιστημονικά/συγγραφικά) την κορωνοεποχή; Σκέφτεστε να αναζητήσετε σε κάποιο άλλο εκπαιδευτικό ίδρυμα θέση; Ποια μπορεί να είναι η εμπλοκή σας στα δημόσια πράγματα, προκειμένου να υπάρξει ωφέλεια για τρίτους από τη γνώση και την εμπειρία σας; Σκέφτεστε να εγκαταλείψετε την Ελλάδα;"
Μια ερώτηση με ειδικό βάρος ήταν η εξής :
"Υποθέτω ότι είστε μέλος της Ένωσης Ελλήνων Ποινικολόγων. Γιατί αυτή η Ένωση δεν έχει τοποθετηθεί μέχρι σήμερα αναφορικά με την επιπόλαια σύμπραξη της Δικαιοσύνης (και ειδικά της ποινικής δικαιοσύνης και του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου) στη δίωξη όσων αντιδρούν στις υπερβολικές περιοριστικές κορωνορυθμίσεις, την κρατική τρομοκρατία και την κρατική καταστολή αδιακρίτως; Τι μπορεί να περιμένει κανείς από αυτήν την Ένωση; Γιατί δεν σας παρείχε στήριξη αυτή η Ένωση (ως επιστημονική-επαγγελματική Ένωση);"
Και μια διαπίστωση: "Πάντως, ο Κουφοντίνας είχε καλύτερη τύχη από εσάς. Στηρίχτηκε από την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων, από την Εθνική Επιτροπή για τα Δικαίωματα του Ανθρώπου, από 1000 περίπου δικηγόρους, από περίπου 130 γιατρούς κι από ένα κάρο μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και φορείς της Κοινωνίας Πολιτών".
Επίσης, ήθελα να θέσω στον κ. Βαθιώτη και τις εξής ερωτήσεις :
"Η δημόσια διαμαρτυρία και τοποθέτησή σας αφορά στην καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων εν μέσω υγειονομικής κρίσεως και μέσω της επιβολής υποχρεωτικών ιατρικών πράξεων και υγειονομικών μέτρων (μάσκες, αυτοδιαγνωστικά τεστ, κοκ). Γνωρίζετε ότι μια μεγάλη κατηγορία συμπολιτών μας, επί πολλά συναπτά έτη υποβάλλεται σε ιατρικά βασανιστήρια υπό τον μανδύα τής νομιμότητος; Αναφέρω τις κάτωθι περιπτώσεις:
α) Ψυχιατρικά βασανιστήρια στην Ελλάδα, Ν. 2071/1992.
Ακούσια ψυχιατρική εξέταση και ακούσια ψυχιατρική νοσηλεία επί τη βάση "επικινδυνότητας" ή "συμφέροντος θεραπείας" ψυχιατρικού ασθενούς. Γνωρίζετε ότι οι ίδιοι οι συγγενείς κατευθύνουν πρόσωπα -με πολλές φορές- μικρή ικανότητα αυτοεκπροσώπησης, σε ακούσιο εγκλεισμό και ψυχιατρικές θεραπείες ακόμα και ακατάλληλες για τις ασθένειές τους, που ενδέχεται να τους προκαλούν έως και βλάβη υγείας; Γνωρίζετε ότι ο ακούσιος ψυχιατρικός εγκλεισμός έχει αποδειχτεί στη χώρα μας ότι είναι μέτρο όχι τόσο θεραπευτικό όσο απομονωτικό και τιμωρητικό για πρόσωπα τα οποία το περιβάλλον τους δεν μπορεί να διαχειριστεί με νηφαλιότητα, ενώ μια τέτοια αντιμετώπιση και οπτική έχει μάλλον πολιτικό και κοινωνικό-κατασταλτικό χαρακτήρα και όχι θεραπευτικό-ιατρικό; Έχετε υπόψιν σας ότι εγκλείονται ακουσίως 3000 ασθενείς σε ψυχιατρικά ιδρύματα, μόνον στην Αττική ετησίως, ενώ εφαρμόζονται και μηχανικές καθηλώσεις (δέσιμο με ιμάντες); Γνωρίζετε ότι από ομολογία -σε ανύποπτο χρόνο- της Προέδρου της Ειδικής Επιτροπής Προστασίας Ελέγχου Δικαιωμάτων των Ατόμων με Ψυχικές Διαταραχές, κ. Μητροσύλη (είναι στη διάθεσή μας σχετικό έγγραφο), συνάγεται ότι κινδυνεύει ακόμα και η ζωή κάποιων από αυτούς τους ασθενείς; Αντιλαμβάνεστε ότι δεν γίνεται καμία ευρεία δημόσια συζήτηση για αυτό το μείζον ζήτημα, ενώ η Ελλάδα έχει διασυρθεί διεθνώς στο παρελθόν με το ζήτημα τής Λέρου. Και όχι μόνο. Εσχάτως οι ιατροί, γνωστών ψυχιάτρων συμπεριλαμβανομένων, τοποθετούνται δημοσίως για ζητήματα βιοηθικής, ιατρικού δικαίου και δεοντολογίας μόνον επ’ αφορμής της πανδημίας, ενώ κάνουν αόριστες αναφορές στις “ψυχολογικές επιπτώσεις” του λοκντάουν. Θέλω να πω ότι οι σίγουρα χαμένοι είναι οι ψυχικά πάσχοντες. Τα ζητήματα τής ψυχικής υγείας μπαίνουν στη δημοσιολογία και χρησιμοποιούνται ως επιχείρημα, ακόμα και εξυπηρετώντας πολιτικές θέσεις ή κάποια “δικαιωματική ρητορική”, ενώ δείχνεται να ξεχνιέται/αποσιωπάται το υπόβαθρο και η πραγματικά θλιβερή πραγματικότητα της χώρας στο ζήτημα αυτό.
β) Έχω καταγράψει δημοσιογραφικά τα παθολογικά και εγκληματικά ζητήματα της “προστασίας” και αναγνώρισης της αναπηρίας στην Ελλάδα, σε σχετικά ρεπορτάζ μου.
Γνωρίζετε ότι αυτό που εσείς τώρα καταγγέλλετε (αναγκαστικές ιατρικές πράξεις) διενεργείται επί δέκα συναπτά έτη στη χώρα, εντός των δομών πιστοποίησης αναπηρίας του ε-ΕΦΚΑ -οι οποίες είναι ΜΗ δομές υγείας αλλά διοικητικές δομές- από ανώνυμους ιατρούς υγειονομικών επιτροπών; Γνωρίζετε ότι αυτοί οι ανώνυμοι ιατροί αλλοιώνουν ή εξαφανίζουν τις διαγνωσμένες από δημόσια νοσοκομεία παθήσεις ασθενών, προκειμένου να αποστερήσουν την αναγνώριση τής πραγματικής αναπηρίας από ασθενείς αιτούντες πιστοποίησης αναπηρίας, ενώ δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη θεράποντος ιατρού καθώς είναι ανώνυμοι ιατροί, και μετά την έκδοση της σχετικής διοικητικής πράξεως κυριολεκτικά εξαφανίζονται; Γνωρίζετε ότι έχει κατατεθεί σχετική προσφυγή στα Ηνωμένα Έθνη, στην Επιτροπή για την Σύμβαση των Δικαιωμάτων των Ατόμων με Αναπηρίες, η υπόθεση Ματράγκα κατά Ελλάδος (42/2017 CRPD); Σχετικό Jurisprudence υπάρχει στη βάση δεδομένων των Ηνωμένων Εθνών, το οποίο μπορεί να αξιολογηθεί ανά πάσα στιγμή από νομικό επιστήμονα. Η Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών (CRPD) αποφάσισε κυριολεκτικά να θάψει την συγκεκριμένη υπόθεση, σε μια περίεργη συνεργασία με την κυβέρνηση Τσίπρα (και αυτό προκύπτει τόσο από τα observations της τότε Κυβέρνησης όσο και από το συνολικό χειρισμό και την απόφαση τού CRPD Committee), διότι η διεθνής αποκάλυψη του σκανδάλου τής αναπηρίας θα δημιουργούσε προηγούμενο, ενδεχομένως θα χαλούσε την εικόνα τής Ελλάδος ως "δημοκρατικής" και δικαιϊκά-επιστημονικά προοδευμένης χώρας, ειδικά ενόψει της τότε “βιομηχανικής” διαχείρισης του προσφυγικού ζητήματος ή άλλων Συμφωνιών. Τα ίδια τα Ηνωμένα Έθνη και ο Ύπατος Αρμοστής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, ενώ θεωρούνται θεματοφύλακες των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έχουν επιδείξει συστημική ανοχή στην καταπάτηση αυτών από την χώρα, ενώ η Επιτροπή CRPD έχει ακόμα διευκολύνει την κυβέρνηση στην καταπάτηση αυτών. Ο δε Πρόεδρος του ΙΣΑ, κ. Πατούλης, έχει δημόσια διατυπώσει τη βούληση να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση, ώστε οι ιατροί-μέλη συλλογικών οργάνων τής διοίκησης, πού έχουν αποφασιστική αρμοδιότητα και εκδίδουν εκτελεστές διοικητικές πράξεις (εν προκειμένω ιατροί-δικαστές των λεγόμενων υγειονομικών επιτροπών του ΚΕΠΑ), να είναι ανώνυμοι και να απαλάσσονται ποινικών ή άλλων ευθυνών. Γνωρίζετε ότι αυτά τα αίσχη που σας περιγράφω παραπάνω, τα ανέχονται, αν δεν τα υποθάλπουν, οι ίδιες οι Εισαγγελίες, ο “νομικός κόσμος”, Η ΑΠΔΠΧ, ο ΣτΠ, η ΕΕΔΑ και πλείστοι οι "δημοκρατικοί" μας θεσμοί, ακόμα και η κοινωνία;
Λεχθέντων όλων των ανωτέρω, γιατί θεωρείτε ότι η ελευθερία μας ως κοινωνία έχει χαθεί στις 11-3-2020 (ημέρα κήρυξης της πανδημίας του κορωναϊού) από μιαν ιδιότυπη “υγειονομική δικτατορία”, τη στιγμή που τα δικαιώματα συμπολιτών μας που ανήκουν στις δύο παραπάνω αναφερθείσες κατηγορίες (ψυχικά ασθενείς και/ή ανάπηροι) καταπατώνται επί μακρόν και διαρκώς, και οι ίδιοι σέρνονται σαν κουρέλια, χρόνια τώρα, σε μια πολιτεία που βαυκαλίζεται ότι είναι κράτος δικαίου; Είναι αυτοί οι πολίτες απλά οι αναγκαίοι αποδιοπομπαίοι τράγοι μιας ρυθμισμένης και ευνομούμενης κοινωνίας που απομονώνει και “θυσιάζει” τους "απροσάρμοστους" και μή-συμβατικούς, προκειμένου να διατηρήσει την υποτιθέμενη ησυχία και σταθερότητά της, ή μήπως αυτή τους η “θυσία” συνιστούσε προπαρασκευαστικό έργο για να περάσουμε στην μετά κορωναϊό εποχή; Κι εννοώ πως ο διαρκής και συστηματικός, σαδιστικός χειρισμός αυτών των ανθρώπων συνέβη με συνεργούς το κράτος, την επιστήμη, και την κοινωνία, και νομοτελειακά πλέον το spill-over effect (εν είδει γάγγραινας) θέτει ολόκληρη πλέον την κοινωνία σε αυτή τη νεκροζώντανη θέση-κατάσταση.
Κατόπιν αυτών σας καλώ να σκεφτείτε και να επιχειρήσετε μια τοποθέτηση πάνω στο διερώτημα εάν η τρέχουσα πανδημία υπήρξε η από καιρό αναμενόμενη αφορμή να αφαιρεθούν μεθοδευμένα οι ελευθερίες και τα δικαιώματά μας, ή εάν ήλθε νομοτελειακά το πλήρωμα του χρόνου και ο κόκκορας βάρεσε το καψούλι, ξεκινώντας μια μη ελεγχόμενη αλυσιδωτή αντίδραση, η οποία εξελισσόμενη αποκαλύπτει το βαθύ χάσμα μεταξύ ανθρώπινων πραγμάτων (είναι) και διακεκηρυγμένων αξιών και θεσφάτων (δέον). Εννοώ φυσικά το Κοινωνικό Συμβόλαιο και τον καταστατικό του χάρτη (Σύνταγμα).
Εκ των πραγμάτων, διαφαίνεται ότι δεν μπορεί να βρεθεί μια κοινή γραμμή μεταξύ θεσμών, αρμοδίων και κοινωνίας, επάνω στην ερμηνεία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που αποτελούν τον πυρήνα του θεσμικού και ιδεολογικού οικοδομήματος των σύγχρονων κοινωνιών. Έχει μεν δικαίωμα ο πολίτης να προστατεύεται από έναν επικίνδυνο ιό - όπως ο SARS-CoV-2- και από την απερίσκεπτη συμπεριφορά κάποιων συνανθρώπων του, έχει όμως και δικαίωμα να μην περιορίζεται υπερβολικά η θεμελιώδης αυτονομία και ελευθερία μετακίνησής του.
Μήπως, τελικά, δεν είναι το πρόβλημα η πανδημία καθεαυτή, αλλά τα ίδια τα ανθρώπινα δικαιώματα, που ως ρυθμιστικό πλαίσιο και ανθρώπινο κατασκεύασμα διέπονται εξ ορισμού από την αντινομία των ανθρωπίνων πραγμάτων, και με την κρίση του κορωναϊού φτάνουν στο ιστορικό τους τέλος; Η πανδημία του κορωναϊού φαίνεται πως επιτάχυνε έναν ανεξέλεγκτο σχετικισμό, καθώς πλέον όλοι, ως άνθρωποι, νομιμοποιούμαστε να επικαλεστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματά μας, και ακριβώς εκείνες τις ερμηνείες που εξυπηρετούν έναν έκαστο εξ ημών, μόνο και μόνο επειδή φέρουμε την ανθρώπινή μας ιδιότητα. Η γυμνή ανθρώπινη ιδιότητα όμως, δεν υπήρξε ποτέ έως τώρα προϋπόθεση τού πολιτισμού (Παναγιώτης Κονδύλης, Πλανητική Πολιτική μετά τον Ψυχρό Πόλεμο, βλ. Πολιτικές σκιές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων). Μακροσκοπικά θεωρώντας, αποκαλύπτεται μια εικόνα που ομοιάζει με αυτή της Ζούγκλας, όπου τα ζώα μάχονται χωρίς πρόσχημα μεταξύ τους για χωροκράτεια, επικράτηση και τροφή, επειδή είναι ζώα. Μήπως, λοιπόν, αυτός ο σχετικισμός που γέννησε η καθολικότητα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αυτή η σύγχρονη Βαβέλ των ερμηνειών, είναι τελικά αυτό που καταπίνει την οικουμενικότητά τους και το υπόβαθρό τους, τον λεγόμενο Ηθικό Οικουμενισμό, σε μια ειρωνική αντιστροφή τού μύθου του Κρόνου, όπως γίνεται συνήθως στις αδήριτες ιστορικές μεταβάσεις;"
Ξέρετε τι απάντησε ο κ. Βαθιώτης όταν τον ενημέρωσα για τις ερωτήσεις μου αυτές; Ιδού :
«Βλέπω ότι από τον στόχο της χαλαρής κουβέντας περάσαμε αίφνης στα πολύ βαθιά νερά. Τα δύο πρώτα ζητήματα που θίγετε δεν τα έχω επεξεργαστεί ποτέ μέχρι σήμερα. Συνεπώς, θα πρέπει να τα μελετήσω. Μην ξεχνάτε ότι εγώ κοιμόμουν μέχρι τις 11 Μαρτίου 2020. Επομένως, μην έχετε υπερβολικές απαιτήσεις. Πασχίζω να καλύψω ένα τεράστιο γνωστικό κενό και να ερμηνεύσω κατά προσέγγιση ό,τι συμβαίνει ή πάει να συμβεί...»
Λίγες ημέρες αργότερα επανήλθα και έγραψα στον κ. Βαθιώτη ότι πάντοτε υπάρχει η πρώτη φορά για να κολυμπήσει κανείς σε βαθειά νερά, αλλά εκείνος ανταπάντησε πως άλλαξε γνώμη και δεν θα μου δώσει τελικώς συνέντευξη επειδή τον ανέφερα στο άρθρο που είχα δημοσιεύσει για τον δικηγόρο Ν. Αντωνιάδη!
Όταν είπα στον καλό φίλο και συνεργάτη τι μου απάντησε ο κ. Βαθιώτης, εκείνος μου έστειλε το ακόλουθο μήνυμα στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση :
"Και εμείς μένουμε έκπληκτοι από τη λακωνική και στεγνή αντίδρασή του. Η απάντησή σου ήταν υπέρ του δέοντος επεξηγηματική. Εξ' άλλου οι προθέσεις και η αξιοπιστία σου ήσαν ξεκαθαρισμένες και διασφαλισμένες από την ατζέντα της συνέντευξης την οποία του είχες εκ των προτέρων στείλει, και μάλιστα είχε δείξει να εκτιμά την πρόταση σου και το ιδιαίτερο (ανέλπιστο γι’ αυτόν) περιεχόμενό της.
Δυο τινά μπορούμε να υποθέσουμε: 1) σε φοβάται. Το γεγονός ότι έχει ζήσει τη ζωή του στα αμφιθέατρα και στη μελέτη, στερούμενος την εμπειρία της πραγματικής ζωής του "πεζοδρομίου", τον κάνει να φοβάται -όσο περνάει ο καιρός και βλέπει τι γίνεται εκεί έξω- και τη σκιά του, 2) κάτι άλλο παίζει. Δεν γίνεται ένας καθηγητής που λοιδορεί και κατηγορεί τον Πρωθυπουργό (εφιαλτάκη και εγκληματία τον λέει δημόσια) να αναλώνεται σε ανούσιες συνεντεύξεις στις οποίες επαναλαμβάνεται, να μην θέλει να μπει σε έναν ουσιαστικό, σκληρό και εποικοδομητικό διάλογο με έναν δημοσιογράφο του πεδίου. Δεν γίνεται να μιλάει για "αόρατο μαριονετίστα" και "σχεδιασμούς ετών" και εσύ -με την ατζέντα που του έστειλες- να εισάγεις το ενδεχόμενο να υπάρχουν ιστορικές δυνάμεις που ωθούν την πολιτική στην κατεύθυνση της βιοπολιτικής και των βιολογικών όρων (σ.σ. γεγονός που καθιστά ολόκληρη την ανθρωπότητα "συνένοχη" στο έγκλημα το οποίο αυτός καταγγέλλει) και να μην δίνει την ευκαιρία σε εσένα και στον εαυτό του να έρθουν οι δυο αυτές θεάσεις σε γόνιμο διάλογο και να αποδώσουν ωφέλιμα συμπεράσματα.
Φίλε Ιωσήφ, κατόπιν αυτών, τις απαντήσεις θα τις δώσουμε μόνοι μας. Τείνω να πιστεύω ότι τελικά δεν υπάρχει κανένας αόρατος μαριονετίστας, καμία καινοφανής υγειονομική χούντα. Όλα όσα συμβαίνουν συνιστούν μια αδήριτη εξέλιξη επειδή, μεταξύ άλλων, και οι καθηγητάδες της νομικής και οι σπουδαστές τους, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οδήγησαν τα πράγματα εδώ."
Η «κυρία» Σουφλή υποτίθεται ότι δίνει στο κοινό της ολοκληρωμένες στιχομυθίες μου με τους υποστηρικτές του κ. Βαθιώτη θέτοντας αυτές στην κρίση τους. Όμως η αλήθεια είναι ότι δεν δίνει ολοκληρωμένες, και μάλιστα αποκρύπτει εσκεμμένα σχόλια υποστηρικτών του κ. Βαθιώτη που δεν τιμούν ούτε τους υποστηρικτές του ούτε τον ίδιο τον καθηγητή.
Αυτό που αντιλαμβάνομαι, κάνοντας την έρευνά μου, είναι ότι η «κυρία» Σουφλή αποδελτιώνει και χρησιμοποιεί εκείνα που βολεύουν τις προθέσεις της (σχόλιά μου από το βίντεο του κ. Βαθιώτη στο κανάλι του ΕΠΑΜ), και έχω να παρατηρήσω το εξής:
Από τη στιχομυθία μου με το σχολιαστή "Kosta Papa" έχει παραθέσει την απάντησή μου σε σχόλιο του εν λόγω σχολιαστή, έχει όμως αποκρύψει το εμετικό ναζιστικό σχόλιο του συγκεκριμένου σχολιαστή. Το σχόλιο αυτό είναι το ακόλουθο:
Kosta Papa
πριν από 1 μήνα (τροποποιήθηκε)
"Νομιζω οτι ειναι λογικο ο οποιοσδηποτε ανθρωπος ν' αφυπνιζεται και να ευαισθητοποιειται ξαφνικα οταν οι υποχρεωτικες ιατρικες πραξεις αφορουν και απειλουν ΥΓΙΗ ατομα, και μαλιστα οταν εκβιαζεται ενα πολυ μεγαλυτερο ποσοστο του πληθυσμου μιας χωρας, απ' οτι οταν αφορουν μονο μια μικρη κατηγορια ατομων που θεωρουνται ψυχικα ασθενεις".
Η απόκρυψη του παραπάνω σχολίου, το οποίο μάλιστα έχει λάβει και 8 likes από τους ομοϊδεάτες του σχολιαστή και (προφανώς) υποστηρικτές του κ. Βαθιώτη, αποκαλύπτει ότι η Σουφλή κινείται, εν προκειμένω, από εμπάθεια και δεν διστάζει να υιοθετήσει, για την ακρίβεια να φυγαδεύσει, ναζιστικού τύπου νόες για να πετύχει το σκοπό της. Δυστυχώς, όπως τα έχει κάνει, θα πρέπει να απολογηθεί η ίδια ενώπιον του κοινού της. Το χειρότερο γι' αυτήν είναι ότι όλα αυτά εμφανίζεται να τα κάνει για χάρη του κ. Βαθιώτη, με τον οποίο προφανώς επικοινωνεί. Κι εδώ, ο σιωπών δοκεί συναινείν. Τελικά, η «κυρία» Σουφλή, με τον ανόητο και κακεντρεχή τρόπο της, υποχρεώνει τον κ. Βαθιώτη να βγει να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά μου που περιστρέφονται γύρω από τα ερεβώδη ζητήματα που αφορούν στους ψυχικά πάσχοντες. Ο κ. Βαθιώτης, εκ των πραγμάτων υπονομεύεται από την ίδια την αυτόκλητη δικηγόρο του και από τους διαδικτυακούς του υποστηρικτές, και όχι από εμένα.
Ας σκεφτεί, λοιπόν, καλά η «κυρία» Σουφλή αν την τιμούν τα μεθοδευμένα που γράφει στο κατασκεύασμά της. Ενδεικτικά, όπως:
"Διαβάστε τι του έγραψαν, σε αντίθεση με τα δεκάδες επαινετικά σχόλια προς τον ΚΥΡΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ, και πόσα likes πήραν όσοι αποστόμωσαν τον δημοσιογράφο, ενώ ο ίδιος μετά βίας μάζεψε 3 likes σύνολο:"
"Το ερωτηματολόγιο που παρέθεσε ο δημοσιογράφος, θα ήταν παιχνιδάκι μπροστά στις γνώσεις του κυρίου Καθηγητή… και ας μην φαντασιώνεται ο Παπαδόπουλος, πως ο Κύριος Βαθιώτης, φοβήθηκε τις ερωτήσεις του."
Αυτές τις ερωτήσεις τις ανέφερα ήδη και είναι προφανές ότι ο κ. Βαθιώτης ή δεν γνώριζε τις απαντήσεις ή σκοπίμως τις απέφυγε.
Θα ήθελα μάλιστα, ευκαιρίας δοθείσης, να θέσω στον κ. Βαθιώτη το εξής ερώτημα: "Πώς γίνεται κύριε καθηγητά να απαντάτε σε μια "υγειονομική και ιατρική χούντα" με υγειονομικούς και ιατρικούς όρους, τη στιγμή που δεν είστε γιατρός αλλά νομικός; Είπατε, επί λέξει, σε ραδιοφωνική σας παρέμβαση, πρόσφατα, ότι ο Πρωθυπουργός πρέπει να πάσχει από ψυχική νόσο. Τι είναι οι ψυχικά πάσχοντες για εσάς κ. Βαθιώτη; Τα άτομα που έπρεπε να θυσιαστούν για την ψευδεπίγραφη κανονικότητα της προ 11-3-2020 εποχής; Αν θεωρείτε ότι οι ψυχικά πάσχοντες (μαζί και ο Πρωθυπουργός, αφού εκεί τον κατατάσσετε) είναι η πηγή όλων των δεινών, να έχετε το θάρρος να τους ονομάσετε εγκληματίες και δαίμονες. Και ως νομικός που είστε να εισηγηθείτε την κατάργηση της Ψυχιατρικής ως επιστήμης (να καταγγείλετε δηλαδή ως ψευδοεπιστήμη την Ψυχιατρική), προκειμένου να αρχίσει να επιλύεται πολιτικά και με όρους Φιλοσοφίας Δικαίου το κουβάρι της δικτατορίας των ειδικών της ιατρικής. Ξεκινήστε από τους Ψυχίατρους. Να έχετε αυτό το σθένος και να μην κρύβεστε πίσω από υγειονομικούς όρους για να πλήξετε την κεφαλή της κυβέρνησης".
Όταν ο κ. Βαθιώτης, ομοίως και πολλοί-πολλοί άλλοι Έλληνες, επιδεικνύουν αναφυλαξία στην ψυχική ασθένεια, και τη χρησιμοποιούν ως πεδίο ανέξοδης και ανερμάτιστης ρητορικής για να λεχθεί κάτι πομπώδες για τον αντίπαλο, με τη πρακτική τους αυτή οι ίδιοι οι Έλληνες έλκουν την επικράτηση ειδικών (της ψυχιατρικής) και, κατ' επέκταση την επιβολή κάθε είδους υγιεινιστικής-υγειονομικής χούντας και δικτατορίας. Ο καθηγητής Βαθιώτης οδήγεί εδώ τον αλυσιτελή χορό ως άλλος ειδικός και πλέκτης των ειδικοτήτων (νομικής και ψυχιατρικής).
Ας μας πει ο νομικός κ. Βαθιώτης, αν κόπτεται για τους Έλληνες, πόσοι Έλληνες πολίτες έχουν τεθεί σε δικαστική συμπαράσταση, δηλαδή πόσοι Έλληνες έχουν χάσει (με συνέργεια νομικών, δικαστικών, ιατρών και αγίας ελληνικής οικογένειας), δεκαετίες τώρα, το πολυπόθητο αυτεξούσιο το οποίο είναι το επίκεντρο της δικαιωματικής ρητορικής των ημερών. Πρώτα, λοιπόν, ο καθηγητής Βαθιώτης να βρει και να μας αποκαλύψει αυτό το νούμερο (που συνιστά επτασφράγιστο μυστικό του κράτους και της επιστήμης) και μετά να έχει το θάρρος να ζητήσει δικαστικά να τεθεί ο Πρωθυπουργός (αφού τον ονομάζει ψυχασθενή) σε δικαστική συμπαράσταση με ορισμό Δικαστικού Συμπαραστάτη τον Λαό. Αλλά ποιον λαό, αυτόν που χρόνια τώρα, στα χρόνια της ...καρφωμένης μεταπολιτευτικής δημοκρατίας συνεργεί στις δεκάδες χιλιάδες ακούσιες νοσηλείες και στις ενδεχομένως πάνω από 100.000 δικαστικές συμπαραστάσεις;
H ανεκδιήγητη ελλαδέμπορος «κυρία» Καλλιόπη Σοφλή δεν περιορίστηκε όμως στην αντιπαράθεσή μου με τον κ. Βαθιώτη. Γαρνίρισε το λιβελλογράφημά της με το βίντεο του εμβολιασμού μου, μολονότι γράφει πως είναι δικαίωμα του καθενός να εμβολιαστεί ή να μην εμβολιαστεί, δίνοντας όμως έτσι τροφή στους «λύκους» που γυροφέρνουν το μαντρί της να με βρίσουν, να με λοιδωρήσουν και να επινοήσουν αισχρά κολάζ, πάντοτε βεβαίως κρυμμένοι πίσω από ψευδώνυμα. «Αντρίκια» πράγματα όπως αρμόζει σε μια φυλλάδα σαν της «μπατριώτισσας» Καλλιόπης Σουφλή.
Αν και μου αναγνωρίζει βεβαίως η «κυρία» Σουφλή το δικαίωμα να εμβολιαστώ, εν τούτοις σχολιάζει σκοπίμως και με καυστικό τρόπο τον τίτλο του βίντεο και την επιλογή μου να απαθανατίσω την στιγμή κατά την οποία η βελόνα με το… «τσιπάκι» εισχωρεί στο σώμα μου. Δεν αντιλαμβάνεται προφανώς η «κυρία» Σουφλή ότι η φράση «είμαι πια politically correct» έχει αυτοσαρκαστικό χαρακτήρα και συγχρόνως ειρωνικό για τους επίορκους κυβερνώντες, οι οποίοι χαρίζουν πια πρόστιμα σε όσους ηλικιωμένους δεν εμβολιάζονται!
Υποθέτω ότι η καλή «μπατριώτισσα» Καλλιόπη Σουφλή, και κατά δήλωσίν της «δημοσιογράφος», θα με ήθελε ανεμβολίαστο να μάχομαι και να «αντιστέκομαι» όπως αυτή, κλεισμένος μέσα στο γραφείο μου, καθισμένος μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο με μόνη συντροφιά το ντουμάνι απ’ τα τσιγάρα μου! Την ενοχλεί, προφανώς, επειδή θα συνεχίσω να μάχομαι και να αντιστέκομαι, καίτοι εμβολιασμένος, πραγματοποιώντας ταξίδια στην ελληνική περιφέρεια, αναδεικνύοντας τα προβλήματα, τις ομορφιές και τους ταλαντούχους ανθρώπους της, τους οποίους σνομπάρουν επιδεικτικά τα μέσα μαζικής εξαπάτησης-αποχαύνωσης, μένοντας συγχρόνως αποστασιοποιημένος από κάθε κόμμα ή απόκομμα εξουσίας, από κάθε ψευτοπατριωτική κίνηση και ανθρώπους οι οποίοι κάνουν ένα απόκομμα αναγορευόμενοι σε αρχηγό του, μόνο και μόνο για να αρπάξουν κάποια επιδότηση, διαιωνίζοντας έτσι το διαίρει και βασίλευε το οποίο διευκολύνει επί της ουσίας την παραμονή των ίδιων επίορκων στην εξουσία.
Θα ήθελα όμως εδώ, ευκαιρίας δοθείσης, να μάθω πόσοι από αυτούς τους φανατικούς ανεμβολίαστους παραμένουν πράγματι ανεμβολίαστοι ή απλώς έχουν τρυπηθεί αλλά το κρατούν μυστικό προκειμένου να μπορούν να το παίζουν «αγωνιστές» και «αντιστασιακοί»! Προφανώς δεν θα μπορέσω ποτέ να το μάθω γιατί φορούν τις κουκούλες δοσιλόγων και γιατί ουδείς εξ αυτών θα είχε το κουράγιο να δείξει δημοσίως τη στιγμή της ταπείνωσής του όπως έκανα εγώ.
Κάποιος πολύ καλός μου φίλος, όταν είδε το βίντεο του εμβολιασμού μου, μού έστειλε το ακόλουθο μήνυμα στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση :
«Θα σου μιλήσω ως αδερφός, όχι ως φίλος. Έκανες λάθος, καπετάνιε. Γιατί εσύ προσφέρθηκες βορά στον κάθε έναν που καραδοκεί στη γωνία είτε γιατί έχει προσωπικούς λογαριασμούς μαζί σου είτε γιατί είναι βαλτός να σε τεμαχίσει; Είσαι σκακιστής σε μια σκακιέρα που ναι μεν υπάρχουν όροι αλλά δεν παύει να είναι σκακιέρα. Δηλαδή, αν και στρατηγός, δεν παύεις να είσαι και πιόνι μέσα στη σκακιέρα. Τα εμβόλια είναι η οντολογική απάτη που τεχνηέντως εισήχθη στη σκακιέρα από τον επόπτη του παιχνιδιού. Και το έκανε αυτό για να μπορεί να φάει πιόνια που με τους γνωστούς όρους του παιχνιδιού δεν μπορούσε να το κάνει. Και εσύ την πάτησες. Τι σε υποχρέωσε, τι σε οδήγησε να κάνεις την οντολογική υποβολιμιαία κίνηση μέσα στη σκακιέρα, μέσα σε ένα αυστηρά τεχνικό παιχνίδι; Θα έπρεπε να βγεις έξω από τη σκακιέρα, να τραβήξεις την οντολογική μαλακία, και να ξαναμπείς να κάνεις αυτά που γνωρίζεις.
Στο λέω και πάλι, ως αδερφός σού μιλάω, και πρέπει να με ακούσεις. Οι λόγοι του εμβολιασμού σου είναι προσωπικοί, και κανένας δεν μπορούσε να ασχοληθεί, δεν είχε το δικαίωμα να ασχοληθεί με τον εμβολιασμό σου. Έκανες το βίντεο γιατί ήθελες ένα ντοκουμέντο για εσένα και την οικογένειά σου; Κράτα το στο προσωπικό σου αρχείο. Το δημοσιοποίησες γιατί σού προκάλεσε μια σύγχυση, μια δυσφορία, η εξαναγκασμένη λήψη μιας απόφασης; Δεν σκέφτηκες τι εικόνα θα βγάλει αυτό το βίντεο προς τα έξω; Δεν σκέφτηκες ότι κάνεις κάτι που δεν είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις δημόσια, άρα μόνον προβλήματα θα δημιουργήσεις και δεν θα κομίσεις τίποτα;
Σε αδικεί καπετάνιε αυτό το βίντεο. Και το έκανες χωρίς να μου ζητήσεις, ενδεχομένως, μια άποψη. Τώρα τι να σου πω; Να συμφωνήσω μαζί σου πόσο κακή είναι Σουφλή; Μπορεί να βγούν άλλοι πενήντα (και τους δίνεις τροφή), και να λένε το μακρύ τους και το κοντό τους για να σε "θάψουν". Στενοχωρηθήκαμε που έβγαλες αυτό το βίντεο. Στην προσπάθειά σου να δικαιολογήσεις την επιλογή σου, υπονομεύεις εσύ ο ίδιος τον εαυτόν σου. Εγώ οφείλω να σου πω αυτό που προσλαμβάνω.
Τα πράγματα είναι πολύ επικίνδυνα, όχι ένεκα της αθλιότητας αυτών που θα σε επικρίνουν, αλλά ένεκα της απερίσκεπτης και ευτελούς χρήσης από μέρους σου της μπανανόφλουδας. Επειδή σε θεωρώ στρατηγό, σου δικαιολογώ το μεγάλο λάθος. Αλλά ένα μεγάλο δημόσιο λάθος μόνον με μια πολύ γενναία κίνηση μπορεί να εξαλειφθεί. Θέλω να διασωθείς και να σώσεις την υστεροφημία σου. Ο μόνος δρόμος κατά την άποψή μου, είναι να αφαιρέσεις την οντολογία από τον εμβολιασμό, καθιστώντας την μια στεγνή κίνηση τεχνικής, ως μια ακόμα κίνηση που εξυπηρετεί τη μεγάλη στρατηγική. Αυτό συνεπάγεται ότι το βίντεο αυτό, με μια γενναία κίνηση, πρέπει να κατέβει. Με θάρρος δηλαδή, να ομολογήσεις δημόσια ότι ήταν μια επιπόλαια κίνηση διαχείρισης μιας προσωπικής στιγμής, που δεν αφορά κανέναν άλλον παρά εσένα και ίσως και την οικογένειά σου. Για φαντάσου, ένας σπουδαίος μουσικός της άλλοτε ροκ να έβγαινε δημόσια στο κοινό και να έκανε μαζί με τον έμπορα την πρέζα, η οποία πρέζα μπορεί και να εκτοξεύει την καλλιτεχνική του δύναμη. Εμάς δεν μας ενδιαφέρει αν κατ' ιδίαν κάνει πρέζα και γιατί την κάνει, είναι δικό του θέμα. Αν βγει δημόσια και την κάνει, ή θα τον λυπηθούμε ή θα τον εγκαταλείψουμε. Σε κάθε περίπτωση θα συντριβεί πλήρως η δημόσια εικόνα του.
Όλα αυτά που σκέφτομαι και σου λέω δεν έχουν να κάνουν με την επιλογή σου να κάνεις το εμβόλιο. Είτε το έκανες είτε δεν το έκανες, για μένα θα ήσουν ο Ιωσήφ. Και αυτό στο λέω και ως αδερφός, και ως θεατής του καναλιού σου. Και ας αφήσουμε απέξω Βαθιώτηδες, Αντωνιάδηδες, Σουφλήδες και όποιον μπορεί να εμφανιστεί.
Επαναλαμβάνω: Δεν κατανοώ τι σε οδήγησε, τι σε υποχρέωσε να κάνεις promo με άσχημο και αυτομειωτικό τρόπο τον εμβολιασμό σου. Αυτή είναι η ουσία. Και από την κατανόησή της θα προκύψει η γενναία κίνηση που αναφέρω παραπάνω».
Απάντησα στον καλό μου φίλο ότι η απαθανάτιση της στιγμής του εμβολιασμού μου ήταν μια συμβολική πράξη αυτοσαρκασμού και ειρωνείας συγχρόνως προς το σύστημα που τον έκανε υποχρεωτικό. Εάν διέγραφα εκ των υστέρων το βίντεο αυτό η ζημιά θα ήταν μεγαλύτερη καθώς θα υπήρχαν σίγουρα κάποιοι οι οποίοι θα έλεγαν ότι το κατέβασα ντροπιασμένος από τη δημόσια κατακραυγή. Εκεί φτάσαμε τελικώς; Εξαντλήθηκαν όλοι οι άλλοι λόγοι διχασμού της ελληνικής κοινωνίας και ανακαλύψαμε άλλον έναν; Απ’ την άλλη είμαι ήδη αρκετά αναγνωρίσιμος, λόγω του μεγάλου αριθμού των συνδρομητών μου, και θα ήταν η απόλυτη ξεφτίλα να κρατήσω κρυφό τον εμβολιασμό μου και να με δει κάποιος συνδρομητής μου να δείχνω το πιστοποιητικό για να μπω σε κάποιο πλοίο ή σε κάποιο κατάστημα.
Όσο για τα σχόλια των χρησίμων ηλιθίων και ανωνύμων σχολιαστών οπαδών της «κυρίας» Σουφλή, κάποιοι από τους οποίους φιλοτεχνούν αισχρά κολάζ εμφανίζοντάς με σαν σατανά εμβολιασμένο, ενώ άλλοι κάνουν αισχρά υπονοούμενα για τη δυνατότητά μου να ταξιδεύω στα ξεχασμένα νησιά του Αιγαίου και πού βρήκα εγώ ο συνταξιούχος τα χρήματα και άλλα τέτοια γλοιώδη, τους πληροφορώ, αν και δεν υποχρεούμαι, ότι ταξιδεύω χάρις στα δωρεάν εισιτήρια που μου παρέχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που διαφημίζονται στο site μου και στο κανάλι μου στο YouTube : https://www.ribandsea.com/editorial/4536-sas-efxaristo-pou-mou-epitrepsate-na-synexiso-na-anapneo-taksideyontas.html
Θέλω επίσης να ενημερώσω όλους αυτούς τους τσάμπα μάγκες οι οποίοι σχολιάζουν, βρίζουν και συκοφαντούν κρυμμένοι πίσω από μια κουκούλα (συχνάζουν δυστυχώς πολλοί τέτοιοι στη φυλλάδα της «κυρίας» Σουφλή) ότι η σύνταξή μου είναι πράγματι 691 ευρώ, ότι έχω απεριόριστα τηλέφωνα και σύνδεση στο internet αντί 40 ευρώ τον μήνα, ότι κάνω ο ίδιος το μοντάζ των videos που ανεβάζω στο κανάλι μου, ότι το site μου το έστησε αφιλοκερδώς ο φίλος μου Νίκος Κάγκουρας το 2009, ότι δεν πληρώνω φόρο πολυτελούς διαβίωσης για το αυτοκινούμενο επειδή είναι 15ετίας, ότι δεν έχω κανένα χρηματοδότη πλην των δωρεάν εισιτηρίων που μου παρέχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες και ότι μένω με τη γυναίκα μου σε ένα ιδιόκτητο διαμέρισμα 80 μ2.
Γνωρίζω ότι αυτοί οι οποίοι ενορχηστρώνουν αυτή την εκστρατεία λάσπης εναντίον μου, με ενορχηστρωτή μια κατά φαντασίαν «δημοσιογράφο», η οποία έχει πάρει διαζύγιο από τη δημοσιογραφική δεοντολογία αφού διαγράφει επιλεκτικώς σχόλια που δεν προωθούν το αισχρό αφήγημά της, δεν θα πτοηθούν από αυτή την απάντησή μου. Αντιθέτως θα εξαγριωθούν ακόμη περισσότερο και θα πετάξουν κι’ άλλη λάσπη στον ανεμιστήρα. Θα τους αγνοήσω γιατί αυτή είναι τελικώς η τιμωρία που τους αξίζει. Άλλωστε στο δικό μου πρόσωπο δεν κολλάει η λάσπη.