Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
[Το 2007, η τότε δικαστής Γρεβενών προχώρησε σε σοβαρές καταγγελίες για παράνομη δραστηριότητα εντός του δικαστικού χώρου, οι οποίες –σύμφωνα με την ίδια– αφορούσαν κακοποίηση ανηλίκων. Αντί η υπόθεση να διερευνηθεί σε βάθος, η ίδια απομακρύνθηκε από το δικαστικό σώμα. Ακολούθησαν απεργίες πείνας έξω από το Μέγαρο Μαξίμου και τον Άρειο Πάγο, με βίαιη απομάκρυνση και τελική εισαγωγή της στο νοσοκομείο το 2008. Το θέμα δεν προβλήθηκε ποτέ και από κανένα σχεδόν ελληνικό ΜΜΕ παρά μόνο από το BBC]







